Ucuz Youtuber Ekipmanları

Ucuz Youtuber Ekipmanları


Merhaba arkadaşlar bu gün yepyeni bir makale ile karşınızdayım,
ucuz bir şekilde youtube ekipmanlarımı nasıl toplarım.
Aslında sorunun cevabı basit.Piyasayı iyi bir şekilde araştırmak ve en iyi fiyat vereni kaçırmamak.
İşte tam olarak bu gün sizler için yapmak istediğim bu araştırmayı sizler yerine benim yapmış olmam ve
bu bilgileri sizler ile paylaşmam.Sözü uzatmadan sizlere direk bize nelerin gerektiğinin bir listesini sunmak istiyorum.

Öncelikle bu ekipmanlar sizin ne tarzda video çekmek istediğinize göre farklılık gösterebilir.
Örneğin kendi yaşantımı VLOG olarak çekmek istiyorum diyorsanız belkide size lazım olacak tek ekipman bir selfi çubuğu ve bir telefon yardımcı olur.Zaten sonrası sizin hayal dünyanıza kalmış bir şey.


Yotuber Olmak İçin yazdığım bir önceki makale için
YOUTUBER OLMAK İÇİN
linkine tıklayarak ulaşabilirsiniz.



NOT:Alışverişlerimizde aliexpress vb. 
gibi siteleri kullanmak bize her ne kadar
geç gelicek bir ürün litaratürü sunsada 
ucuzluk konusunda hiç affetmiyeceğimiz bir site

1.Kamera


Girişte de bahsettiğim gibi eğer VLOG çekmek istiyorsanız size bir telefon kamerası yardımcı olur.
Keza ben bilgisayar başında oyun videoları çekmek istiyorum diyorsan size FACECAM lazım.Bu sırada ben devreye giriyorum ve sizler için EN UCUZ FACECAM'i sizlere araştırarak sunuyorum.

      Logitech C170 Webcam 960-000759




2.Mikrofon


Her zaman bahsettiğim gibi VLOG istiyorsanız telefonunuzun bir mikrofonu zaten olacaktır ama ben yinede bir mikrofon istiyorum diyorsanız.






Ki ben bilgisayarım başında oyun vb. video çekmek istiyorum diyorsanız da, sizleri de unutmadık.
İşte sizler için bulduğum son derece mükemmel bir mikrofon.


Snopy Sn-330M







3.Kulaklık

Açıkça söylemek gerekirse VLOG düşünenler için kulaklığı gerek duymuyorum.

NOT: Keza VLOG için gerektiğini düşünürseniz
telefonunuzun zaten bir kulaklığı mevcut olacaktır.

Ama bunun tam tersine PC başında video çekerim diyorsanız ve biraz da şekil bir kulaklığım olsun diyorsanız işte tam olarak aradığınız şey burada.



Snopy SN-338




NOT: Eğer böyle bir kulaklık alırsanız bir mikrofona ihtiyacınız
olmayacak keza bu kulaklık zaten bir mikrofona sahip ilk başlarda
mutlaka işiniz görecektir.



4.Tripod


Keza gerektiğini varsayarak düşünüyorum. Eğer telefonunuzu bir yere sabitlemeniz gerektiğini varsayarsak TRİPOD olmazsa olmazınız olacaktır, fazla abartıya kaçmadan yine sizler için araştırdığım bu mükemmel tripotu sizlere sunuyorum.





4.Bilgisayar

Burada olmazsa olmazlarımdan bir tanesi de tabi ki sağlam bir bilgisayar ama YOUTUBE işine ilk girecekler için konuşuyorum zaten bir bilgisayarım var diyorsanız ve iyi kötü video çekebiliyorum diyorsanız sizlere en büyük tavsiyem o bilgisayar ile devam edin, ilk başta biraz da olsa yok yok zorda olsa o bilgisayar ile video çekmeye editlemeye çalışın keza direk süper sağlam bir bilgisayar alırsanız eminim kıymet bilmeyeceksiniz.

Sizlere en büyük öğütüm ekipmanlarınızın kıymetini bilerek kullanın.


Gelelim bilgisayarımı nasıl alırıma bunun için internette Ucuz Oyun Bilgisayarı Toplama Rehberi adı altında milyonlarca konu mevcut olacaktır. Bunlardan bir tanesini sizlere sunmak istiyorum.

Teknopat'in sürekli olarak paylaştığı
bölümünü sürekli takip etmenizdir.


Yine sizler için bulduğum sistem toplamada EN İYİ FİYAT hemen aşağıdaki linkte.



EN ÖNEMLİ NOT : Eğer gerçekten ben bir youtuber olmak istiyorum diyorsanız yukarıda da bahsettiğim gibi ekipmanlarınızın gerçekten kıymetini bilin ve gerçekten ve gerçekten özgün içerikler üretip TOPLİST te en başa çıkmayı hedefleyin. Çok abone gerçekten önemli değil önemli olan sizin bir sıçrama noktasına ulaşmanız ve insanlara gerçekten iyi bir şeyler yaptığınızı kanıtlayabilmek emin olun gerisi zaten sonra gelecektir. Aboneler, Beğeniler, Yorumlar vb. Unutmayın ki emek verdiğiniz bir şeyler size mutlaka bir gün meyvesini verecektir.

Hoşcakalın, Dediklerimi Sakın  Unutmayın.



Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

Archive Pages Design$type=blogging$count=7